Tillbehör till Mil Tec Assault pac

När jag beställde min Mil Tec ryggsäck så fanns det en vattenflask-hållare som hörde till. Den var ganska dyr (över 100 kr) och såg väldigt klumpig ut så jag beställde aldrig den. Nu när jag har hittat appen ”Wish”så har jag hittat massor av tillbehör och bland dem en vattenflask-hållare. Inte så stor, den passar perfekt till en 50 cl PET flaska, vilket är precis lagom för min del. Den är väldigt diskret och anonym, syns knappt. Känns rejäl för det lilla priset på ca 30 kr. Egentligen så är den gjord för Walkie Talkies vilket syns lite på formen. På Wish så finns samma saker för olika priser så ska man fynda där så är det bra att kolla igenom flera erbjudanden, samma sak kommer upp till olika priser så om man letar lite så kan man göra fynd.

Hursomhelst så är jag jättenöjd och rekommenderar denna till de som inte behöver ha med sig någon stor vattenflaska.

img_4868

Bild

Kommentera

