Den där klumpen i magen…

Det händer mycket just nu i omvärlden, både på nära håll och längre bort. Samtidigt som jag är lite ”det händer nog inget” skadad, så inser jag ändå att något mycket väl skulle kunna hända. Jag upplever en stress som jag aldrig har känt av förut, jag är mycket mer medveten än jag var tidigare, på gott och ont. Jag tänker inte skriva så mycket mer om detta för det finns redan andra bloggare som skrivit så bra och insiktsfullt, så jag länkar vidare till två av dessa. Urvaken och Par i Prepp.

Den där klumpen i magen…

Kommentera

