Packa för tågresa #tågprepp

imageI morgon ska jag på kurs och därmed ska jag åka tåg. Matsäck anser jag vara obligatoriskt om jag ska åka tåg – man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta. Brukar vara mer regel än undantag att det är förseningar när jag åker, även om jag aldrig (peppar, peppar) har varit med om någon värstingförsening på flera, flera timmar. Så därför har jag packat matsäck till i morgon. Två 1/2 liters Cola Zero, en Celsius, en påse Beef Jerky , en liten påse cashewnötter och tre proteinbars. En tom vattenflaska åker nog ned i stora väskan också, tillsammans med någon mer Celsius (jag brukar dricka dem när jag tränar och det ska jag göra när jag är borta). Känner jag mig själv rätt så kommer jag att fylla på med något från pressbyrån också innan jag åker, det är om inte annat gott att ha något ätbart på hotellrummet.

I övrigt har jag med mig min EDC-nessesär med lite ”bra att ha”-grejor. Eftersom jag ska vara borta några dagar så har jag naturligtvis lite ombyten kläder vilket innebär att om vi blir fast på tåget någonstans ute i urskogen så har jag kläder så jag håller mig varm.

Trivs med att åka tåg, men det blir mycket packning jämt…….

Packa för tågresa #tågprepp

Kommentera

